wtorek, 19 listopada 2013

Beginning

Siemaaaa! :D Tu Pickle, założycielka bloga oraz gościówa, która będzie pisała owe fanfiction na tym oto blogu :3 Można mnie również kojarzyć z bloga Case Closed .
Nie lubię mówić o sobie, ale wypada, więc powiem, że mam na imię Maja, mam prawie 12 lat, jestem Directioner, Mixer i Zerrie Shipper. Tyle! XD
Wracając do fanfiction. Prolog pojawi się, wtedy kiedy pojawi się szablon oraz zwiastun, ale głównie chodzi mi o szablon ;)
Rozdziały będę dodawane co tydzień, mogą zdażyć się tzw. poślizgi, ale mam nadzieję, że nieczęsto.
Coś o opowiadaniu: będzie to dość nietypwe fanfiction, typu Bad Girl, Good Boy, więc nie liczcie na jakiegoś Dark'a Zayna xD Nie chcę spojlerować, więc to na tyle. Więcej dowiecie się czytając I Want Change Your Life :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz