wtorek, 31 grudnia 2013

Liebster Award x3

Zostałam nominowana 3 razy do Liebster Award! I stąd to "x3" w tytule ;) A więc za nominację dziękuję Nicole Medwards, Agacie bez, Martha Horanowa i Mary (aka mój Kociaaaaaaak) Kowalskiej :)

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywna od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się nominację.

Odpowiedzi na pytania Nicole Medwards:
1. Do jakich fandomów należysz?
 Directioners, Mixers, Zerrie Shippers.
2. Co myślisz o tatuażach chłopców? Który z nich najbardziej ci się podoba i dlaczego?
Lubię tatuaże chłopców, ale niewszystkie, ponieważ czasami już im odwala z tymi tatuażami xD Bardzo mi się podobją strzałki u Liama (to jest boski tatu, taki symboliczny), ta rozsypka małych tatuaży na ręce u Lou (to świetnie wygląda), u Harrego to nie wiem, który najbardziej lubię (on ma ich za dużo), u Zayna kocham ten napis "ZAP" (cudeńko, pasuje mu) i taki mikrofon na przedraminiu (tak fajnie wygląda), a Niall... Nialluś jak na razie pozostał jedyny normalny i nie zrobił sobie tatuażu :D I ma nadzieję, że nie zrobi, bo do niego nie pasują takie rzeczy.
3. Ulubiona scena z "This Is Us"?
O rany, nie wiem... Ten film nie miał złych scen xD Ale najbardziej zapamiętałam tą scenę przy ognisku (te wszystkie teksty xD) i "łowienie" ryb przez Liama i Harrego, hahaha, kocham to :D
4. Uprawiasz jakiś sport?
No w sumie to nie.
5. Gatunek książek, które czytasz najczęściej?
Fantasy.
6. Ulubiony film i kreskówka?
Ulubionego filmu, tak jak w ostatnim LA pisałam, nie mam. A ulubiona kreskówka, to zdecydowanie "Fineasz i Ferb".
7. Byłaś na koncercie 1D lub Justina Biebera?
Nie :c
8. Czy uważasz, że Zerrie to ustawka?
No serio, takie pytanie do mnie?! xD Jakbym odpowiedziała, że tak, to byłoby to śmieszne xD Oczywiście, że nie! Zerrie is real!
9. Co było powodem, dla którego założyłaś bloga?
Wiedząc, że Case Closed niedługo się kończy chciałam zacząć pisać jakieś nowe ff. Miałam trzy pomysły, poradziłam się moich czytelników i wyszło, że zaczęłam pisać to. Stwierdziłam, że będzie oryginalne i może się komuś spodobać :)
10. Co byś zrobiła, gdyby ktoś zhejtował twój post na blogu?
No ja właśnie wczoraj miałam taką akcję na Case Closed... I w sumie zależy, dlaczego by zhejtował, ale macie przykład na ostatnim poście w CC, więc tak właśnie...
11. Co myślisz na temat "dram" pomiędzy LS a ES?
Wkurza mnie to, że przez to fandom dzieli się na części, czyli: ES, LS i ci co mają głęboko w poważaniu co jest prawdą. Ale ogólnie to ja jestem w tej trzeciej grupie.

Odpowiedzi na pytania Agaty bez:
1. Czy kiedykolwiek obrażałaś któregoś z członków z 1D?
No nasz fandom, jako jedyny nabija się często ze swoich idoli, czyli np. jak zrobią coś głupiego lub jak jest jakieś zdjęcie xD Ale jeśli chodzi, o to, czy powiedziałam kiedykolwiek coś złego na któregoś z 1D, to nie.
2. Co cię tchnęło do pisania?
Ogólnie do pisnaia mnie tchnęło to, że czytam dużo książek i sama myślałam, żeby coś zacząć pisać, ale nie wiedziałam co. No i najpierw zaczęłam od imaginów, a potem zauważyłam, że moja sis pisze, to i ja spróbowałam. Siostra sprawdzała mi moje pierwsze opowiadanie (którego nigdy nie opublikowałam) i powiedziała, że całkiem nieźle, jak na pierwszy raz. I tak właśnie się zaczęło :)
3. Pierwsze fanfiction, jakie czytałaś to..?
Chyba to: http://dark-liam-payne.blogspot.com/ (oryginalne xD).
4. Ulubiony cytat?
Nie ma ulubionego.
5. Masz Twittera? Jak tak to podaj :3
No jasne, że mam! @luv_my_jade
6. Ulubiony smak tymbarka?
Jabłko-mięta.
7. Ulubiona dyscyplina sportowa?
Hmm... Nie interesuję się zbytnio spotrem, ale jeśli już mam coś oglądać, to chyba piłka nożna.
8. Ulubiony aktor?
Leonardo Dicaprio.
9. Ostatnio usłyszana piosenka?
"Alive" - 1D
10. Film, przy którym płakałaś?
Nie oglądałam jeszcze filmu, przy którym płakałabym.
11. Larry Shippers czy Elounor Shippers?
Nie nawidzę tej kłótni między nimi. A czy Elounor is real czy Larry is real czy co jest real, to nie wiem, i mam to głęboko gdzieś.

Odpowiedzi na pytania Marthy Horanowej:
1. Wiek?
W styczniu 12 lat.
2. Ulubiony kolor?
Tęczowy.
3. Kolor włosów?
Ciemny blond.
4. Kolor oczu?
Niebieski.
5. Dlaczego kochasz 1D?
Bo jestem Directioner! xD A tak serio, to dlatego, że nikogo nie udają (tak jak niektóre gwazdy), są sobą, wygłupiają się, oni są po prostu jedyni w swoim rodzaju.
6. Co cię skłoniło do założenia bloga?
*ta sama odp, co dla Raspberry Muffin w pyt. 9*
7. Ulubieniec z 1D?
Ziam.
8. Hobby?
Muzyka: słuchanie różnych gatunków, śpiewanie, granie na pianinie.
9. Do jakich fandomów należysz?
Directioners, Mixers, Zerrie Shippers.
10. Ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej.
11. Czy lubisz/znasz Little Mix?
No ja przecież Mixer jestem!

Moje nominacje:
1. Furious
2. Dangerous
1000 Ways To Hell
4. Extraordinary
5. I'll give you everything you need"

Nominowałam tylko 5, ponieważ resztę nominowałam na moim drugim blogu, więc bez sensu, żebym nominowała te same osoby kilka dni później.

Moje pytania:
1. Co chciałbyś zmienić wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem?
2. Masz rodzeństwo?
3. Jaka była najbardziej stresująca chwila w twoim życiu?
4. Hejtujesz jakąś sławną osobę? (pamiętajcie, że hejt i wyrażanaie właśnej opini to różnica)
5. Jaki jest twój ulubiony kraj?
6. Umiesz powiedzieć coś w innym języku niż polski i angielski?
7.  Masz jakieś dodatkowe lekcje poza szkołą? Jakie?
8. Masz kolczyki w uszach?
9. Wzrost?
10. Kolor włosów?
11. Wierzysz, że kiedyś pojedziesz na koncert swoich idoli/idolek?

I to wszystko :)
Papa!
Pickle xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz